Bulut Sistemi; Sisteme yönetim, sipariş, planlama, laboratuvar ve üretim modülü dahil edilir.

1- Bütün tesisler bulut sistem üzerinde toplanacaktır;

  • Replikasyon uygulaması sayesinde bütün tesislerde hem kendi veri tabanları olacak, hem de bulut sunucuda bütün tesislerin yedeği yer alacaktır.
  • Tesisteki disk yansa bile yedeğiniz bulut sunucuda olacağından veri kaybınız olmayacaktır.
  • Mesai bitiminden sonra tesisten rapor almak, sipariş girmek, reçete düzenlemek gerektiğinde tesis bilgisayarının açık kalmasına gerek kalmayacaktır. Tesis bilgisayarı kapalı olsa dahi raporlarınızı bulut sistemden alabilir, siparişlerinizi açabilir, reçetelerinizi revize edebilirsiniz.
  • Tesis bilgisayarı mesai bitiminde kapatılırsa hem bilgisayarın kullanım ömrü artacaktır, hem de elektrik tasarrufu sağlanacaktır.
  • Replikasyon uygulaması anlık olarak senkronizasyonu yapacaktır. (Senkronizasyon hızı internet hızına göre değişmektedir)
  • Böylece tesiste internet kesilmesi halinde, o ana kadar yapılan senkronizasyon geçerli olacaktır. Sistem lokal veri tabanı üzerinden üretime devam edecektir. Tekrar internet gelmesi halinde senkronizasyon kaldığı yerden devam edecektir.

2- ProktekNET WEB UI ile yapılabilecek işlemler;

  1. Genel Bakış
    • Tüm tesislerin anlık üretimlerini görüntüleyebilme
    • Tüm tesislerini bilgisayar durumlarını görüntüleyebilme
    • Günlük, aylık üretim grafiği
    • Üretim emri verilen siparişler
    • Hammadde stokları
    • Stok girişi
  1. Reçete ekleme, düzenleme ve silme
    • Her reçeteyi istenen tesise atayabilme
    • Mikser kademelerini belirleyebilme
    • Kirli su oranlarını girebilme (Varsa)
    • Katkı-Çimento oranını değiştirebilme
    • Su-Çimento oranını değiştirebilme
  2. Fiyat listesi oluşturabilme (Bu özellik Proktek ERP modülü var ise çalışmaktadır)
    • İki aşamalı onay sistemi ile bir kullanıcı listeyi oluşturup onaya sunduktan sonra, onay yetkilisi olan diğer kullanıcı onayı vererek fiyat listesi onaylanır.
    • Bir müşteri ya da bir şantiyeye reçete bazlı fiyat listesi oluşturulabilir.
    • Oluşturulan fiyatların başlangıç ve bitiş tarihi belirlenebilir.
    • Oluşturulan fiyat listesinde toplu fiyat arttırma işlemi yapılabilir.
    • Oluşturulan fiyat listesi kopyalanıp başka müşteride kullanılabilir.
  3. Müşteri-Şantiye ekleme, düzenleme ve silme
  4. Araç ekleme, düzenleme ve silme
  5. Sürücü ekleme, düzenleme ve silme
  6. Malzeme ve stok girişleri
  7. Sipariş
    • Her siparişi bir ya da birden fazla tesise atayabilme
    • Siparişe özel üretim saykılı belirleyebilme
    • Sipariş miktarını arttırabilme, azaltabilme
    • Siparişi kapatabilme
    • Sipariş kopyalayabilme
    • Siparişe ait üretimleri görüntüleyebilme
  • Parametreler
    • Her tesis için uzaktan nem ve su emme değerlerini görebilme ve uzaktan müdahale edebilme            
  •  

          Sunucu derdinden kurtulun, işinize odaklanın!

              Firmamızın size sunduğu merkezi yönetim programı ile beton santrallerinizi tek bir platformdan kolayca yönetebilirsiniz. Bu program sayesinde:

              Masraflarınızı Düşürün:

    • Sunucu masrafı yok: Sunucu kurulum ve bakım maliyetlerinden kurtulun.
    • Veri kaybı riski yok: Yedekleriniz bulutta güvenli bir şekilde saklanır.

    Verimliliğinizi Artırın:

    • Her yerden erişim: İster cep telefonunuzdan, ister bilgisayarınızdan dünyanın her yerinden tesisinize erişebilirsiniz.
    • 7/24 erişim: Raporlama için tesisin açık olmasına gerek yok. Üretim kayıtlarına her zaman erişebilirsiniz.

    Kontrolü Elinize Alın:

    • Kullanıcı yetkilendirmesi: Her kullanıcıya bir veya birden fazla tesis atayabilirsiniz. Kullanıcılar sadece atanan tesisleri görüntüleyebilir.

    Merkezi Yönetim Programı’nın Avantajları:

    • Kolay kullanım: Kullanıcı dostu arayüzü ile programı kolayca kullanabilirsiniz.
    • Zaman tasarrufu: Tek bir platformdan tüm tesislerinizi yöneterek zamandan tasarruf edersiniz.
    • Gelişmiş raporlama: Program, detaylı raporlar sunarak işletmenizin performansını takip etmenizi sağlar.
    • Güvenlik: Verileriniz bulutta güvenli bir şekilde saklanır.

    Merkezi Yönetim Programı ile:

    • Sunucu masraflarından kurtulun
    • Veri kaybı riskini ortadan kaldırın
    • Tesise gitmeden 7/24 erişim sağlayın
    • Kullanıcı yetkilendirmesi ile kontrolü elinize alın
    • İşletmenizin performansını takip edin

    Hemen demo talep edin ve merkezi yönetim programının işletmenize nasıl fayda sağlayacağını keşfedin!

    Reçete düzenleme ekranı

    Tüm tesislerin reçetelerini tek bir ekranda yönetebilirsiniz.

    İstediğinizde yeni reçete ekleyebilirsiniz, istediğiniz mevcut reçeteyi revize edebilirsiniz.

    Sipariş Ekranı

    Tüm tesislerin siparişlerini tek bir ekranda yönetebilirsiniz.

    Bir siparişi birden fazla tesise atayabilirsiniz.

    İstediğinizde yeni sipariş ekleyebilir, istediğiniz mevcut siparişi revize edebilirsiniz.

    Üretim grafiği ekranı

    Hangi tesis ne kadar üretim yapmış grafiksel olarak görebilirsiniz.

    İster günlük, ister aylık grafiği görüntüleyebilirsiniz.

    Stok Ekranı

    Her tesisin stoğunu ayrı ayrı görüntüleyebilirsiniz.

    Raporlama Ekranı

    Tüm tesis raporlarını tek ekranda belirlenen tarih aralığında oluşturabilir, excel formatına dönüştürebilirsiniz.

    • Reçete bazında toplam harcanan malzeme raporu
    • Toplam harcanan malzeme raporu
    • Pompa bazında üretim raporu
    • Sürücü sefer sayıları raporu ve çok daha fazlası…
  • Parametreler
    • Her tesis için uzaktan nem ve su emme değerlerini görebilme ve uzaktan müdahale edebilme            
  •  

          Sunucu derdinden kurtulun, işinize odaklanın!

              Firmamızın size sunduğu merkezi yönetim programı ile beton santrallerinizi tek bir platformdan kolayca yönetebilirsiniz. Bu program sayesinde:

              Masraflarınızı Düşürün:

    • Sunucu masrafı yok: Sunucu kurulum ve bakım maliyetlerinden kurtulun.
    • Veri kaybı riski yok: Yedekleriniz bulutta güvenli bir şekilde saklanır.

    Verimliliğinizi Artırın:

    • Her yerden erişim: İster cep telefonunuzdan, ister bilgisayarınızdan dünyanın her yerinden tesisinize erişebilirsiniz.
    • 7/24 erişim: Raporlama için tesisin açık olmasına gerek yok. Üretim kayıtlarına her zaman erişebilirsiniz.

    Kontrolü Elinize Alın:

    • Kullanıcı yetkilendirmesi: Her kullanıcıya bir veya birden fazla tesis atayabilirsiniz. Kullanıcılar sadece atanan tesisleri görüntüleyebilir.

    Merkezi Yönetim Programı’nın Avantajları:

    • Kolay kullanım: Kullanıcı dostu arayüzü ile programı kolayca kullanabilirsiniz.
    • Zaman tasarrufu: Tek bir platformdan tüm tesislerinizi yöneterek zamandan tasarruf edersiniz.
    • Gelişmiş raporlama: Program, detaylı raporlar sunarak işletmenizin performansını takip etmenizi sağlar.
    • Güvenlik: Verileriniz bulutta güvenli bir şekilde saklanır.

    Merkezi Yönetim Programı ile:

    • Sunucu masraflarından kurtulun
    • Veri kaybı riskini ortadan kaldırın
    • Tesise gitmeden 7/24 erişim sağlayın
    • Kullanıcı yetkilendirmesi ile kontrolü elinize alın
    • İşletmenizin performansını takip edin

    Hemen demo talep edin ve merkezi yönetim programının işletmenize nasıl fayda sağlayacağını keşfedin!

    Reçete düzenleme ekranı

    Tüm tesislerin reçetelerini tek bir ekranda yönetebilirsiniz.

    İstediğinizde yeni reçete ekleyebilirsiniz, istediğiniz mevcut reçeteyi revize edebilirsiniz.

    Sipariş Ekranı

    Tüm tesislerin siparişlerini tek bir ekranda yönetebilirsiniz.

    Bir siparişi birden fazla tesise atayabilirsiniz.

    İstediğinizde yeni sipariş ekleyebilir, istediğiniz mevcut siparişi revize edebilirsiniz.

    Üretim grafiği ekranı

    Hangi tesis ne kadar üretim yapmış grafiksel olarak görebilirsiniz.

    İster günlük, ister aylık grafiği görüntüleyebilirsiniz.

    Stok Ekranı

    Her tesisin stoğunu ayrı ayrı görüntüleyebilirsiniz.

    Raporlama Ekranı

    Tüm tesis raporlarını tek ekranda belirlenen tarih aralığında oluşturabilir, excel formatına dönüştürebilirsiniz.

    • Reçete bazında toplam harcanan malzeme raporu
    • Toplam harcanan malzeme raporu
    • Pompa bazında üretim raporu
    • Sürücü sefer sayıları raporu ve çok daha fazlası…
    1. İzleme
      • Tüm üretimleri belirlenen tarih aralığında filtrelenebilmesi
      • Yapılan üretimin ayrıntılarını görüntüleyebilme
      • Yapılan üretime ait bilgi güncelleyebilme
      • Üretim periyotlarını inceleme
      • Üretime not ekleme
      • Üretimden sipariş detayına gidebilme
      • E-İrsaliye ön izleme
      • Üretime ait erp hata kayıtları (Bu özellik Proktek ERP modülü var ise çalışmaktadır.)
    2. Araç kantarı (Bu özellik Proktek kantar yazılımı TartıNET ile çalışmaktadır)
      • Beton mikseri tartımlarını inceleyebilme
      • Beton mikseri tartımını üretime bağlayabilme (Böylece üretim detaylarına girildiğinde kantar tardım değeri ile üretim tartım değeri karşılaştırılabilmektedir. Kayıt altına alınmaktadır)
      • Gelen hammadde stoklarının tesise otomatik işlenmesi
    3. Raporlama
      • Birden fazla sevkiyat raporları
      • Birden fazla harcanan malzeme raporları
    4. Ayarlar
      • Yeni kullanıcı ekleyebilme, silebilme, yetki grubu değiştirebilme
    5. Malzeme Tanımlamaları
      • Yeni hammadde ekleme, mevcut hammaddeyi tesise atayabilme, düzeltme
      • İstenen malzemeyi tesiste belirlenen bunkere atayabilme
    6. Formül Revizyon
      • Toplu malzeme transferi ile bir hammaddeyi tüm reçetelerde tek ekranda değiştirebilme işlemi
      • Agrega revizyonu ekranı ile hammaddeler arasında revizyon işlemi yapabilme
      • Çimento revizyon ekranı ile agregayı belirlenen oranda arttırıp/azaltıp çimentoyu belirlenen oranda arttırıp/azaltabilme
      • Katkı / Çimento revizyon ekranı ile katkı/çimento oranını toplu olarak belirli oranda arttırıp azaltabilme
    7. Olay kayıtları
      • Tesislerin belirlenen tarih aralığında operatörün yaptığı güncelleme, ekleme ve silme işlemlerini görebilme
      • Tesisin verdiği arıza kayıtlarını görüntüleyebilme
    8. Parametreler
      • Her tesis için uzaktan nem ve su emme değerlerini görebilme ve uzaktan müdahale edebilme            

     

          Sunucu derdinden kurtulun, işinize odaklanın!

              Firmamızın size sunduğu merkezi yönetim programı ile beton santrallerinizi tek bir platformdan kolayca yönetebilirsiniz. Bu program sayesinde:

              Masraflarınızı Düşürün:

    • Sunucu masrafı yok: Sunucu kurulum ve bakım maliyetlerinden kurtulun.
    • Veri kaybı riski yok: Yedekleriniz bulutta güvenli bir şekilde saklanır.

    Verimliliğinizi Artırın:

    • Her yerden erişim: İster cep telefonunuzdan, ister bilgisayarınızdan dünyanın her yerinden tesisinize erişebilirsiniz.
    • 7/24 erişim: Raporlama için tesisin açık olmasına gerek yok. Üretim kayıtlarına her zaman erişebilirsiniz.

    Kontrolü Elinize Alın:

    • Kullanıcı yetkilendirmesi: Her kullanıcıya bir veya birden fazla tesis atayabilirsiniz. Kullanıcılar sadece atanan tesisleri görüntüleyebilir.

    Merkezi Yönetim Programı’nın Avantajları:

    • Kolay kullanım: Kullanıcı dostu arayüzü ile programı kolayca kullanabilirsiniz.
    • Zaman tasarrufu: Tek bir platformdan tüm tesislerinizi yöneterek zamandan tasarruf edersiniz.
    • Gelişmiş raporlama: Program, detaylı raporlar sunarak işletmenizin performansını takip etmenizi sağlar.
    • Güvenlik: Verileriniz bulutta güvenli bir şekilde saklanır.

    Merkezi Yönetim Programı ile:

    • Sunucu masraflarından kurtulun
    • Veri kaybı riskini ortadan kaldırın
    • Tesise gitmeden 7/24 erişim sağlayın
    • Kullanıcı yetkilendirmesi ile kontrolü elinize alın
    • İşletmenizin performansını takip edin

    Hemen demo talep edin ve merkezi yönetim programının işletmenize nasıl fayda sağlayacağını keşfedin!

    Reçete düzenleme ekranı

    Tüm tesislerin reçetelerini tek bir ekranda yönetebilirsiniz.

    İstediğinizde yeni reçete ekleyebilirsiniz, istediğiniz mevcut reçeteyi revize edebilirsiniz.

    Sipariş Ekranı

    Tüm tesislerin siparişlerini tek bir ekranda yönetebilirsiniz.

    Bir siparişi birden fazla tesise atayabilirsiniz.

    İstediğinizde yeni sipariş ekleyebilir, istediğiniz mevcut siparişi revize edebilirsiniz.

    Üretim grafiği ekranı

    Hangi tesis ne kadar üretim yapmış grafiksel olarak görebilirsiniz.

    İster günlük, ister aylık grafiği görüntüleyebilirsiniz.

    Stok Ekranı

    Her tesisin stoğunu ayrı ayrı görüntüleyebilirsiniz.

    Raporlama Ekranı

    Tüm tesis raporlarını tek ekranda belirlenen tarih aralığında oluşturabilir, excel formatına dönüştürebilirsiniz.

    • Reçete bazında toplam harcanan malzeme raporu
    • Toplam harcanan malzeme raporu
    • Pompa bazında üretim raporu
    • Sürücü sefer sayıları raporu ve çok daha fazlası…